• Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
  • Слайд
Karat-Market.com.ua
+380 (67) 946-42-43+380 (95) 488-97-44+380 (63) 709-78-71

Мотоцикл Spark SP150R-11

22 227,50 грн
Минимальный заказ: 0 шт.
В наличии
Перезвоните мне
Товар можно оплатить онлайн:
Контактная информация
Адрес: Украина, Киев, ул. Миропольская 2, р-к Юность
Написать компании
Филиалы
Одесская обл.
Karat-Market Одеса точка выдачи
Одесса, вул. Мечникова, 124
В магазине действует система скидок!
Накопительная скидка
3% при сумме заказов от 25000 грн

Описание

Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11

• Классическая компоновка, елегантний і в той же час практичний «дорослий» дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий.
• Грушеподібний паливний бак має розширену передню частину і звужену задню - водієві зручно сидіти під час
тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають в в бічні накладки і сидіння - елегантний зовнішній вигляд.
• Обтічник керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
• Стильна, дуже оригінальна фара з галогеновою лампою, вбудована в обтічник керма.
• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
• Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
• Передні і задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються при ударі).
• Бічні світловідбивачі на рульовій колонці і великий задній світловідбивач на крилі - підвищують безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифицирована по евростандарту – ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.
• Велика комбінована панель приладів: спідометр/одометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
• Зручні напівм'які антифрикційні рукоятки керма (забезпечують надійний хват керма і комфорт при тривалих поїздках).
• Сучасні спортивні дзеркала у вигляді складного багатокутника - хороший огляд вперед и назад.
• Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком - захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дозволяє водієві добре відчувати положення мотоцикла).
• Сидіння пасажира - повної довжини (комфортно при тривалих поїздках).
• Зручний задній багажник одночасно служить рукоятками для пасажира..
• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикционной накладкою.
• Відкидна підніжка пасажира.
• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3

, потужністью 8,6 кВт (11,7 л.с.) - забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на путівці.
• Вертикальне розташування циліндра і надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це
підвищує комфорт і подовжує термін служби мотоцикла.
• Весь двигун, включаючи сорочку і головку блоку циліндрів, - чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
• Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.
• Додатковий змінний паливний фільтр - подовжує термін служби двигуна.
• Контрольне вікно рівня масла в картері двигуна - контроль простий і швидкий.
• Механічна 5-ступінчаста, послідовна коробка передач.
• Однеплечовий важіль перемикання КПП.
• Чорний конічний глушник з чорної матовою захисної накладкою, значно знижує рівень шуму від двигуна.
• Відкрита ланцюгова передача з захисним щитком зверху - можливий оперативний контроль стану ланцюга і відомою зірочки.
• Зручне регулювання натягу ланцюга.
• Сучасні великі легкосплавні диски чорного кольору з 5 спицями забезпечують хороші характеристики розгону і гальмування.
• Шини передніх коліс 2.75 18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт / грунт» - хороша динаміка на асфальті і хороша прохідність на ґрунтовій дорозі.
• Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса - забезпечує швидке і надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
• Барабанне механічне гальмо заднього колеса – дуже надійне, має довгий термін служби.

• Два пружинно-масляних задніх амортизатора – забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху на будь-яких дорогах.

• Пружини з перемінним кроком навивки забезпечують хорошу амортизацію і на асфальті, і на грунті.
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря і для установки номерного знаку і винесений
далеко назад додатковий пластиковий бризговик - надійно захищають пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Широкий і довгий передній щиток з міцного пластика з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки - захищає стійки вилки від бруду і покращує зовнішній вигляд.
• Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Характеристики мотоцикла SPARK: SP150R-11

Основні параметри:
Тип мотоцикла: дорожній, двомісний
Максимальна швидкість, км/год: 95
Вантажопідємність, кг: 150
Тип палива: бензин з октановим числом не нижче 92
Об’єм паливного бака, л: 13,0
Середня витрата палива, л/100 км: 2,2
Напруга бортової електромережі, В: 12
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) 14 / 85
Акумуляторна батарея: - тип, ємність, А*год 6,5
Сигналізація: –
Замок блокування керма: +
Блокування замка запалювання: –
Багажник: +
Кофр для мотошолома: –
Комплект ЗІП :+
Колісна база, мм: 1260
Конструкційна маса, кг: 110
Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм: 1950×750×1210
Двигун:
Модель двигуна : Zongshen ZS161FMJ
Тип двигуна одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3: 149
Номінальна потужність, кВт: (к.с.) 8,6 (11,7)
Максимальні обороти колінчастого вала двигуна, об/хв 8500
Максимальний крутний момент,: Нм 10,0 (при 7500 об/хв)
Тип стартера: електростартер, кікстартер
Запалювання: електронне, CDI
Система охолодження: повітряне охолодження
Тип КПП механічна 5-ступінчаста, послідовна: (схема 1-0-2-3-4-5)

Зчеплення: механічне, багатодискове, в масляній ванні
Паливний насос: –
Паливний фільтр: змінний на паливопроводі
Повітряний фільтр: +
Масляний фільтр: полімерна сітка
Обсяг картера двигуна і КПП,: л 1,1
Тип масла: напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

Шасі:
Рама дуплексна, трубчастий каркас
Диски коліс: легкосплавні литі 5-спицеві
Підвіска переднього колеса: телескопічна вилка
Амортизатори передні: масляні
Підвіска заднього колеса: маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори задні: пружинно-масляні
Привід заднього колеса: відкрита ланцюгова передача
Тип переднього гальма: дискове гідравлічне
Тип заднього гальма: барабанне механічне
Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4
Розмір шин (передня / задня): 2,75-18 / 3,00-18
Тип протектора: дорожній універсальний «асфальт / грунт»
Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/см2 1,75 / 2,25 / 2,80

Короткий опис мотоцикла SPARK SP150R-11

Мотоцикл SPARK SP150R-11 - легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичної компоновки,
придатний для експлуатації як в міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходової
частини, рульового управління і ряду інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13.
Основна відмінність SP150R-11 - «елегантний», плавний, але при цьому цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього і заднього крил, накладки глушника.
В цілому дизайн SP150R-11 розрахований на аудиторію з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто
«молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира.
Крила коліс трохи ширше, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризговиками.
Задній ліхтар - в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак
великий, ємність 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина заужена і плавно стикується з сидінням - красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач - одноплечева, без «п'яти».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі по собі невисокі, але за рахунок відносно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі і маневрені. За характеристиками підійдуть і для молоді (в тому числі і для дівчат), і для людей старшого віку.
Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має хорошу репутацію в українських покупців).
Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), обсяг
149 см3. Дозволяє розвивати непогану швидкість - до 95 км/ч. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що  суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера - вікно для контролю наявності масла (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).
Коробка передач 5-ти швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість включається
натиском важеля вперед, інші 4 - натиском назад. Нейтральна передача - між 1-й і 2-й швидкостями.
Зчеплення - класичне, з управлінням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі
легкосплавні, з 5-ю прямими спицями. Протектор покришок - універсальний, з помірно високими
грунтозацепами, придатний і для асфальту, і для грунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду -
дисковий гідравлічний, ззаду - барабанний механічний, забезпечують і хорошу динаміку гальмування, і високу надійність.
Кермо середньої ширини, вигнутий, зручний і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на
нерівній грунтовці. Рукоятки керма напівм'які, зручно лягають в руку. На стійках керма - гофра. Фара
оригінальної «корончатой» форми вбудована в обтічник. Покажчики поворотів - на еластичних кріпленнях, з помаранчевими лампочками розжарювання. Комбінована моно-корпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, як би складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива -стрілочні. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира - відкидні.

Характеристики

Производитель
Spark
Страна производства
Китай
Тип мотоцикла
классик
Система запуска
электростартер
Система впрыска топлива
карбюратор
Тип двигателя
четырехтактный
Состояние
новый
Главная передача
цепная
Количество цилиндров
1
Объем бензобака
13 л
Цвет
белый, красный, черный
Принт
абстрактный
Охлаждение двигателя
воздушное

Отзывы

Пока нет отзывов

Подобные товары

Включен режим редактирования. Выйти из режима редактирования
наверх